Vi har fullt upp på vårt utvecklingslaboratorium i Malmö

Vill du bli en del av ett team som arbetar med framtidens orala nikotin- och cannabisprodukter?

Enorama Pharma är ett entreprenörsdrivet och internationellt orienterat läkemedelsföretag med hög ambitionsnivå. Vi arbetar huvudsakligen inom de tre affärsområdena: medicinska nikotintuggummin, icke-medicinska nikotinprodukter och medicinsk cannabis. Vi fokuserar enbart på produkter där upptaget sker i munhålan. Vi är i full gång med att utveckla nästa generations orala nikotin- och cannabisprodukter och produktutveckling är kärnan i hela vår verksamhet.

Vi vill utöka vårt R&D-team och söker dig som vill arbeta med formulering och utveckling av nya produkter, förbättra våra befintliga formuleringar, utveckla analysmetoder och utföra produkttestning.

Det vi söker hos vår nya medarbetare är:

• En relevant utbildning inom kemi, livsmedelsteknik eller läkemedel
  • En nyfiken och proaktiv problemlösare
  • Du trivs med laboratoriearbete och gillar att utföra experiment
  • Du är bra på att ha många bollar luften
  • God engelska i tal och skrift och med fördel även svenska
  • Arbetslivserfarenhet av nikotin eller smaksättning/smakkombinationer är en klar fördel

Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Annette Agerskov, vice VD, Enorama Pharma
E-post: annette.agerskov@remove-this.enorama.remove-this.se

Hur du ansöker:
Skicka din ansökan till annette.agerskov@remove-this.enorama.remove-this.se
Ansökningar hanteras kontinuerligt. Tjänsten tilldelas så snart vi hittar rätt kandidat.

Om oss
Enorama Pharma är ett svenskt läkemedelsföretag som är noterat på Nasdaq First North Growth Market. Vi arbetar med utveckling och tillverkning av både medicinska och icke-medicinska nikotinersättningsprodukter samt medicinsk cannabis. Vår första läkemedelsprodukt är ett premium nikotintuggummi för rökavvänjning. 2019 startade vi ett nytt affärssegment inom icke-medicinska nikotinprodukter där vår första produkt är en 100% tobaksfri, vit snusprodukt som lanseras på den amerikanska marknaden 2020. Vi arbetar B2B och erbjuder våra produkter som Private Label där försäljning och marknadsföring är utlicensierat till våra kunder.