Det film gör överlägset bäst, är att tala till både förnuft och känsla. Hjärta och hjärna. Kropp och själ. Film är därför en viktig och vital del i Enorama Pharmas amerikanska marknadsföringsmix. Hög igenkänningsfaktor, men också en bild av NIC-S skandinaviska och för många amerikaner, lite exotiska och spännande ursprung.

Skog och vatten möter storstad och storstadens människor i en serie korta filmer för sociala media. Filmer som skapar en förväntan på den premiumprodukt NIC-S är och som finns till försäljning. NIC-S - Born in Sweden, helt enkelt.

Se filmerna och känn efter vilken känsla de förmedlar just för dig.

NIC-S - Born in Sweden

I en av många varumärkesbyggande filmer på sociala media positionerar vi vår egen produkt, NIC-S, som en premiumprodukt med ursprung i den svenska och skandinaviska känslan. En framgångsrik kombination. NIC-S, våra egna Nicotine Pouches, i fem smaker och tre styrkor, möter USA via sociala media som matchar både kvalitet och ursprung. NIC-S är en samtida premiumprodukt för en medveten konsument. 

Isaac

Storytelling. Det överlägset bästa sättet att klä upplevelsen av en produkt i ord och uttryck. Skillnaden har blivit uppenbar för Isaac när doft och smak inte längre är rök och tobak. Intrycken kommer tillbaka. Och smakar som de ska. 

Rosie

NIC-S, Nicotine Pouches, är helt fri från tobak. Det är så vi vill ha det. Det är också så väldigt många konsumenter vill ha det. I USA inte minst. Omsorgen om kropp och hälsa är central. Möjligheten att kunna välja produkter som passar din livsstil.