MÖT THERÉSE NIELSEN

PROJECT MANAGER
ENORAMA PHARMA

- Jag skulle säga att omsorgen om detaljerna är min styrka. Att fungera som en länk mellan företagets olika delar för att säkerställa att vi säger rätt och gör rätt i våra processer. Enorama som börsnoterat läkemedelsföretag har en till väldigt stor del regulatoriskt styrd verksamhet.  Därför är det oerhört viktigt att vi har en detaljomsorg om saker och ting. Hur små och obetydliga de än syns att vara.

Orden är Therése Nielsens. Projektledare hos Enorama Pharma. Therése kom till Enorama som utbildad informationsarkitekt och har med åren vuxit ut till att bli den spindel i nätet som team och ledning vänder sig till för feedback och för att få ut och nå ut med rätt information. Få saker undgår Thérese engagerade blick och omtanke, vilket är en uppskattad tillsyn som höjer nivån och sparar viktigt tid.

- Det är en väldig tillgång i vårt bolag att vi är lättrörliga och kvicka i responsen på de behov och möjligheter som dyker upp. Vi ser en affärsmöjlighet och hänger på, vilket är en enorm styrka hos oss som bolag. Vi är modiga, men inte dumdristiga.

Den entusiasm och kompetens som finns i Enorama bidrar till att ta företaget mot nya marknader; vi öppnar upp i Nordamerika där vår Nicotine Pouch, NIC-S, inom kort kommer att vara tillgänglig för en stor konsumentmarknad via ett par olika e-handelsplattformar. NIC-S har dessutom en egen hemsida nic-s.com för dem som vill veta mer.

- Jag är stolt och glad över att kunna bidra med min del i framstegen, säger Therése. Att både ha något av ett fågelperspektiv och ett falköga på vår vardag. Att säkerställa att vi gör rätt hela vägen är en väldigt belönande känsla. Enorama har en viktig roll som utvecklare och leverantör för att matcha den globala trend som pekar på ett tobaksfritt samhälle och en bättre folkhälsa.

Detta är bara början. Och vi är med.